poniedziałek, 7 listopada 2011
Smartfony z Androidem psują się najczęściej
Brytyjski serwis Wireless Data Services (WDS) przedstawił raport, który może zainteresować osoby planujące zakup smartfona. Wynika z niego, że sprzętowe problemy najczęściej dotykają smartfony pracujące pod kontrolą Androida.
Analiza przeprowadzona przez Wireless Data Services (WDS) opiera się na 600 000 zgłoszeń, które pomiędzy lipcem 2010 roku a sierpniem tego roku otrzymały centra pomocy technicznej w Europie, Ameryce Północnej, Południowej Afryce i Australii.
Wynika z niej, że smartfony z Androidem na pokładzie psują się częściej niż ich konkurenci korzystający z systemów iOS, Windows Phone i BlackBerry. Dokładne wyniki przedstawiają się następująco:
- 14 procent zgłoszeń użytkowników Androida dotyczyło problemów sprzętowych,
- 11 procent w przypadku Windows Phone,
- 7 procent w przypadku iOS,
- 6 procent w przypadku BlackBerry.
Najwięcej sprzętowych zgłoszeń (20 procent) związanych było z zasilaniem. Najgorsze pod tym względem okazały się smartfony z Windows Phone, natomiast najlepsze z BlackBerry.
Wireless Data Services szacuje, że koszty, które ponoszą operatorzy komórkowi w związku z naprawą lub wymianą smartfonów z Androidem mogą rocznie sięgać 2 miliardów dolarów.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz